Wednesday, December 15, 2010

Pencemaran udara dan Biozone Car Sterelizer

BIOZONE CAR STERILIZER



ADAKAH ANDA SEDAR AKAN PENCEMARAN UDARA DALAM KERETA?

FAKTA PENCEMARAN UDARA DI DALAM KERETA:
Kita menghabiskan lebih masa dalam kereta jika dibandingkan dengan masa dulu. Namun adakah persekitaran dalam kereta kita selamat? Mengikut Laporan In-Car Air Pollution daripada International Center for Technology Assessment (CTA), tahap pencemaran dalam kereta mungkin jauh lebih serius daripada di luar. Bahan-bahan pencemar berbahaya dalam kereta termasuk karbon monoksida, bahan organik meruap (volatile organic compounds, VOC) yang terdiri daripada benzena, toluena, xylena, formaldehid dan sebagainya. VOC memedihkan mata, hidung, kerongkong, peparu dan mengancam kesihatan. VOC juga hadir di dalam kereta baru kerana penggunaan cat, gam, vinil dan plastik dalam kereta (sumber: Hidden Poisons in New Cars, Utusan Konsumer Nov-Dis 2005).



APAKAH YANG BOLEH ANDA LAKUKAN?
PENYELESAIAN MASALAH ANDA.


Kebanyakan kita menggunakan penyegar udara untuk memperbaiki kualiti udara dalam kenderaan tanpa mengetahui kesan-kesan sampingan. Teknologi penyegaran udara pasif biasanya memerangkap debu dan pretikal-pretikal.
Tetapi, unit penyegar udara aktif iaitu Biozone Car Sterilizer menyingkirkan agen pencemaran biologikal dan kimia yang hadir dalam kenderaan.
Unit ini menggunakan teknologi 'cold plasma' yang menggabungkan penghasilan ion dan ozon. Ia menukar oksigen (O2) kepada ozon (O3) yang kembali menjadi oksigen setelah menyingkirkan bahan-bahan pencemar.







CARA PENGGUNAAN:




KELEBIHAN BIOZONE CAR STERILIZER:

1) Selamat (penghasilan ozon tidak melebihi 0.03 ppm - US FDA menetapkan tahap maksimum ozon yang dibenarkan pada 0.05 ppm)

2) Ringan

3) Mudah digunakan

4) Menggunakan teknologi 'cold plasma' Jepun yang:
- menghasilkan ozon pada tahap yang tetap
- tidak menghasilkan bahan-bahan sampingan (nitrogen oksida)

5) Tanpa penyeleggaraan

6) Mesra alam

7) Jaminan selama 6 bulan!!!! dan jangka hayat penggunaan sehingga 2 tahun!

8) Menjimatkan!
Fakta jimat: Jika beli pewangi kereta berharga RM20 sebulan selama 2 tahun = RM20 x 24 bulan = RM480. Biozone Car Sterilizer cume berharga RM175. Maka, jimat RM480 - RM175 = RM305 + kesihatan yang lebih baik!



BAGAIMANA BIOZONE CAR STERILIZER MEGHASILKAN UDARA BERKUALITI DI DALAM KERETA?

1) Menyingkirkan VOC, bau tembakau, bau haiwan peliharaan dan bau automobil

2) Membasmi bahan-bahan pencemar biologikal (bakteria)

3) Menyegarkan udara dalam kereta


HARGA
RM175
(termasuk kos penghantaran)



HUBUNGI SAYA UNTUK ORDER DAN PERCUBAAN PERCUMA!
0126690239


No comments:

Post a Comment